wtorek, 27 listopada 2012

Prolog:





Prolog:
//Co ja tutaj robię.?-to pierwsze pytanie, jakie sobie zadałam widząc mnie idącą przez las, w nocy .A raczej próbującą iść, ponieważ co kilka kroków potykałam się prawie upadając. Podążyłam za drugą sobą mając wrażenie, że nie jestem jedyną. Po jakimś czasie zatrzymałam się i ze strachem spojrzałam za siebie. Powędrowałam wzrokiem od niej od miejsca w którym się patrzyłam. Przed oczami zalśnił mi krótki nóż i jego właściciel którego nie mogłam rozpoznać przez tą ciemność.
//Super
-Lucy, wiej!- krzyknęłam do drugiej siebie, jednocześnie cofając się od mężczyzny z nożem. Lucy zamiast uciekać stanęła
-Przykro mi-zagrzmiała postać i spokojnie zaczęła podchodzić.
-Gdyby było Ci przykro to odłożyłbyś nóż… idioto!
-Ty idiotko, on Cię zabije-palnęłam się w czoło, chociaż wiedziałam, że nie usłyszy.
Nieznajomy rzucił się na mnie, ale sprytnie umknęłam i wdałam się w ucieczkę.
-Czy ten las ma gdzieś swój koniec.?-zapytałam gdy biegłyśmy już dość długo.
Jak na zawołanie w świetle księżyca wyłoniła się przed nami polana. Obejrzałam się za siebie w poszukiwaniu mojego złoczyńcy, ale jedyne na co mogłam patrzeć to mrok i ukazujące się jedynie kontury drzew.
-Którędy teraz.?-spytałam drugą siebie.
-Dobre pytanie-rzuciłam z sarkazmem.
-Nie dajesz mi wyboru-zagrzmiał znów głos, do którego się odwróciłyśmy. Usłyszałam świst noża przebijającego czyjeś ciało.
Poczułam szybkie ukucie w okolicy serca. Upadłyśmy koło siebie łapiąc się w to samo miejsce, żadna z nas nie mogła złapać już oddechu.
-To dla twojego dobra- odparł z pogardą i złośliwym uśmiechem na twarzy.
-Ty... cholerny...- nie dokończyłam bo znów wsadził mi nóż tym razem przebił mi gardło. 

----------------------------------------------------------------------------------
Jak podobał wam się ten krótki Prolog.? Swoje opinie zamieszczajcie w komentarzach, zachęcam również do dalszego obserwowania bloga i do zapisania się do "Czytelników bloga" :) 

5 komentarzy:

  1. no w końcu jakieś ciekawe opowiadanie ;d Wnioskuje po prologu :) Jestem ciekawa co będzie dalej zatem przechodzę do 1. rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odłożyłbyś pisze się razem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, podoba mi się wątek z "drugą ja" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie ciekawy prolog. Zachęca do dalszego czytania. Jedyne co mi się nie podoba to czcionka ale pewnie tylko mi nie odpowiada, więc się nie przejmuj :)
    Pozdrawiam
    http://wojna-elfow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś szurnięta!!! (w dobrym sensie) Żeby coś takiego wymyślić serio trzeba mieć nie po kolei... Ale chyba również jestem zdrowo, nie wyrażę się, bo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń